Novosti - Izdvojeno

Izdvojeno

Izdvojeno

Radionica “YouTube kao marketinška platforma”

16. veljače 2021. | Izdvojeno, Događanja

U četvrtak završavamo ciklus Youtube creators s  radionicom “YouTube kao marketinška platforma” koju će održati Duška Burić

Duška je po struci magistra komunikologije, usmjerenja odnosi s javnošću, a radi kao viši stručnjak za digitalno oglašavanje u firmi Infobip. Vrata digitalnog marketinga otvorila je prije više od 10 godina, volontirajući na raznim studentskim, glazbenim i festivalskim projektima. Specijalizirala se u digitalnom oglašavanju u kojem ima preko 6 godina radnog iskustva. 

Duška će pojasniti kako YouTube iskoristiti za promociju svog proizvoda. Također pokazat će vam izradu jednog youtube oglasa te koliko on doprinosi vašem marketingu. 

Zato nam se pridruži 18. veljače u 17 sati na Zoom platformi. 

Broj polaznika radionice je ograničen te se za sudjelovanje možete prijaviti ovdje: https://forms.gle/hWqQF23RZKdQgV1XA