Novosti - Razno

Razno

Razno

Google AdWords radionica

5. siječnja 2021. | Izdvojeno, Događanja

Razne reklame i oglase svakodnevno susrećemo provodeći vrijeme na internetu. Neke su nam korisne, a neke ne, no jeste li se ikad zapitali tko zapravo stoji iza njih?
Google Ads (dosadašnji Google AdWords) jest online oglašivačko rješenje koje upotrebljavaju tvrtke kako bi promovirale svoje proizvode i usluge na Google pretraživaču, YouTubeu i raznim drugim web-lokacijama.

Zanima te kako kreirati oglase putem Google Ads i provesti cjelovitu oglašivačku kampanju?

U sklopu ciklusa radionica „Grow Your Skills“, organiziramo Google AdWords radionicu koja će se održati 19. i 20. siječnja.
Radionice će održati Helena Đurđević i Nikolina Božić - Kudrić iz tvrtke SeekandHit.

SeekandHit je tehnološka tvrtka specijalizirana za digitalni marketing, oglašavanje, analitiku i obradu podataka. Uz brojne osvojene nagrade, priznanje su dobili i od strane svjetske revizorske kuće Deloitte, koja je SeekandHit 2019.godine uvrstila na listu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki za područje Europe, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA).

Google AdWords radionica izvodi se u dva dijela:
19. siječnja 2020., 8:30 - 9:20h
20. siječnja 2020., 10:00 - 10:45h

Na radionici će se obraditi uvod u Google oglašavanje, postavke Google Adsa te kroz praktičan rad (2.dio radionice) postavljanje kampanje kroz Google Ads sučelje.

Radionica je ograničena na 20 polaznika te se možete prijaviti za sudjelovanje ovdje:

https://forms.gle/SKaSj3Hz6dHNiWBv6

Svi polaznici koji uspješno prođu kroz radionice, dobiti će potvrdu o pohađanju.
Radionice će se održati putem platforme Zoom.

___________________________________________________________________________
Ciklus radionica „Grow Your Skills“ izvode Poduzetnički centar Split i Studentski poduzetnički inkubator pod pokroviteljstvom Grada Splita. Projekt je namijenjen studentima i mladima neovisno o njihovom obrazovanju, a usmjeren je na stjecanje dodatnih vještina i kompetencija mladih na području poduzetništva i tehnologije. Kroz 6 tjedana radionica i 8 obrađenih tema, mladi će imati priliku razviti dodatne vještine i kompetencije u području osobnog i profesionalnog razvoja što će im pomoći pri konkurentnosti na tržištu rada.