Odrednice uspješnog poslovanja se svakako mogu tražiti u strateškom planiranju i pozicioniranju. Kako to izgleda u kontekstu HORECA kanala s nama će podijeliti Tonko Ivačić.
U utorak, 18. siječnja 2022. godine s početkom u 11:20 h (D9), u sklopu nastave na predmetu Poslovni marketing, kao gost iz prakse, predavanje će održati Tonko Ivačić, mag.oec., regionalni prodajni manager Heineken Hrvatska d.o.o.
Naziv predavanja: Strateško planiranje i pozicioniranje u HORECA kanalu
Tonko već više od desetljeća radi u industriji piva na vodećim pozicijama. Stručnjak je za identificiranje i akviziciju novih kupaca kao i upravljanje postojećim kupcima u cijeloj regiji s ciljem povećanja prodaje. Također ima bogato iskustvo u učinkovitom upravljanju i vođenju regionalnih prodajnih timova. Tonko je stručnjak i za izgradnju odnosa s ključnim korisnicima u regiji, kao i izgradnju održivog i profitabilnog poslovanja uz primjenu rigoroznog predviđanja i planiranja. Stručan je i u pogledu razvoja i implementacije prodajnih strategija, planova za postizanje ciljeva prihoda, te analize tržišnih trendova i aktivnosti konkurenata u regiji.
Kao i uvijek, studenti će imati priliku postavljati pitanja i razgovarati s gostom te saznati sve što ih zanima ''iz prve ruke''. Predavanje je otvoreno i za javnost. Iskoristite prilike koje Vam se nude!