Novosti - Sve novosti

Sve novosti

EasyDNNNews

Iz znanstvenog kuta: Stvaranje jedinstvenih osjetilnih asocijacija s brendovima: izazov percepcije

22. studenog 2021. | Izdvojeno, Razno, Događanja
Iz znanstvenog kuta: Stvaranje jedinstvenih osjetilnih asocijacija s brendovima: izazov percepcije

U ciklusu gostujućih predavanja znanstvenika pod nazivom “Iz znanstvenog kuta”, u goste nam dolazi dr. sc. Katherine C. Sredl sa Sveučilišta Loyola Chicago.

Dr. sc. Sredl će održati predavanje na temu: “Stvaranje jedinstvenih osjetilnih asocijacija s brendovima: izazov percepcije” (Creating unique sensory associations with brands: the challenge of perception), u okviru kolegija „Ponašanje potrošača“. Predavanje će biti kombinacija teorije i praktičnog učenja u malim grupama. Pozabavit ćemo se izazovom percepcije: kako se marketinške poruke i proizvodi mogu izdvojiti od konkurencije stvaranjem jedinstvenih osjetilnih asocijacija – poput zvukova i boja – s brendom?

Istraživanje dr. sc. Sredl postavlja pitanje kako potrošači, na individualnoj i grupnoj razini, oblikuju te kako su oblikovani promjenama na tržištima na makro razini, kao što su privatizacija, oružani međunarodni sukobi, prirodne katastrofe, digitalizacija i rodne uloge. Dr. sc. Sredl ovom pitanju pristupa istražujući potrošačka iskustva rituala kao što su obroci, povratak u školu i selfiji. Ona gradi teorijske osnove u područjima poput ranjivosti potrošača, potrošačkih stigmi, tržišno posredovanih ideologija, emocija potrošača, roda i navika.

Rad dr. sc. Sredl povezuje marketinške domene ponašanja potrošača, teorije kulture potrošača, roda i marketinga te transformativnog istraživanja potrošača. Pozicija dr. sc. Sredl, kao pripadnice hrvatske dijaspore, nudi joj jedinstvenu priliku za promatranje, analizu rituala i odnosa marketinga u društvu u Hrvatskoj i graničnim državama unutar EU.

Predavanje će se održati u ponedjeljak, 29. studenoga 2021., s početkom u 15:00 h.  Kao i uvijek, predavanje je otvoreno za javnost.  Sudionici će, naravno, imati priliku postavljati pitanja te saznati sve što ih zanima “iz prve ruke”. Iskoristite, stoga, prilike koje Vam se nude!

Podaci za pristup Zoom-u:     

  • Zoom 16
  • Meeting ID: 649 550 7928
  • Password: 146649