Po završetku smjera Marketing studenti će, između ostalog, moći:
- Analizirati čimbenike marketinškog okruženja i kritički prosuditi njihov utjecaj na marketinške aktivnosti organizacija u profitnom, neprofitnom i javnom sektoru, na domaćem i/ili međunarodnom tržištu;
- Identificirati i valorizirati potrošače/kupce i ostale tržišne dionike;
- Osmisliti vrijednost za potrošače/kupce/korisnike kojom će se organizacija diferencirati i ostvariti konkurentsku prednost na tržištu;
- Oblikovati određene marketinške strategije-taktike;
- Kritički vrednovati i primjenjivati suvremene alate i metriku pri upravljanju odnosima s kupcima/klijentima/potrošačima
ISTRAŽIVANJE I AKADEMSKA SURADNJA
Glavna područja istraživačkog interesa članova katedre obuhvaćaju: marketinške strategije, ponašanje potrošača, marketing u uslužnim djelatnostima (s naglaskom na turizmu, financijskim, neprofitnim i javnim institucijama), sportski marketing, digitalni marketing, marketing neprofitnih i javnih organizacija, društveni marketing, branding, međunarodni marketing te kros-kulturno poslovanje.
Članovi naše katedre ostvaruju zapažene rezultate u znanstveno-istraživačkom radu te, između ostaloga, objavljuju radove u časopisima Industrial Marketing Management, International Marketing Review, Journal of Business Ethics, Journal of Macromarketing, Journal of Purchasing & Supply Management, Journal of Small Business Management, Tržište, Ekonomska istraživanja i Management.
Članovi Katedre su voditelji i sudionici u brojnim domaćim i međunarodnim znanstveno-istraživačkim projektima. Neki od značajnijih su: Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora, Osposobljenost velikih hrvatskih poduzeća za učinkovitu konkurenciju na globalnom tržištu, Transformation of civil society in Croatia in the context of European integration, Ponašanje potrošača u kupnji odjeće u Hrvatskoj i drugi.
Ostvarujemo aktivnu suradnju s kolegama-istraživačima na inozemnim institucijama koje uključuju Bryant University, College of Business (SAD), University of St. Gallen, Institute of Marketing (Švicarska), Cardiff Business School (UK), ONO Academic College, School of Business Administration (Izrael), University of Western Australia, Department of Information Management and Marketing (Australija), University of Pécs, Faculty of Business and Economics (Mađarska) i dr.
POSLOVNO SAVJETOVANJE I EDUKACIJE
Kao istraživači i konzultanti, članovi katedre sudjelovali su i sudjeluju u izradi više projekata i studija, od kojih se izdvajaju: Strateški marketinški plan destinacije Split 2017 – 2022 (TZ Split), Studija razvoja nautičkog turizma RH (Vlada RH), Razvoj i komercijalizacija novih proizvoda (RIS Marina Zagreb), Preispitivanje korporativne strategije (AD Plastik).
Konačno, naši djelatnici vode i sudjeluju u brojnim edukacijama namijenjenim poduzetnicima, menadžerima, prodajnom i nabavnom osoblju, turističkim djelatnicima i ostalim zainteresiranim subjektima.
DRUŠTVENA ZAJEDNICA I MI
Članovi naše katedre su angažirani, kako u okviru Fakulteta, tako i izvan njega, u brojnim društveno korisnim projektima u javnom i neprofitnom sektoru. Volonterskim radom smo doprinijeli osmišljavanju i provedbi programa društveno korisnog učenja na Fakultetu, među kojima se posebno ističu „Odgovorno za prirodu“ i „Studenti uče o građanskom angažmanu“.
Također, sudjelujemo u radu, savjetujemo i surađujemo s brojnim organizacijama civilnog društva različitih područja djelovanja (obrazovanje, mladi, sport, kultura, osobe s invaliditetom, djeca s teškoćama u razvoju i dr.) te smo i osobno angažirani u humanitarnom radu.
Dragi studenti, kolegice i kolege, pridružite nam se u kreiranju efikasnih marketinških rješenja.
Bit će nam zadovoljstvo podijeliti s Vama ideje, znanje, vještine i iskustvo!