Za uspješnu marketinšku strategiju pitanja segmentacije i pozicioniranja su ključna. Bit će zanimljivo čuti koju ulogu u tome mogu imati customer experience and data analytics, i kako se to provodi u praksi.
U utorak, 27. travnja 2021. godine s početkom u 17:30 h, u sklopu predavanja na predmetu Strategije marketinga, kao gost iz prakse, predavanje će održati Tajana Stanković, Vice President - Customer Experience Manager at Swiss Re Group, Zürich (Švicarska).
Naziv predavanja: THE ROLE OF CUSTOMER EXPERIENCE AND DATA ANALYTICS IN SEGMENTATION AND POSITIONING
Dr. sc. Tajana Stanković stručnjakinja je za podatke o kupcima čiji je rad usmjeren na profiliranje kupaca, predviđanje ponašanja kupaca i marketinšku personalizaciju. Njezino iskustvo obuhvaća razne uloge u start-upovima, savjetovanju i istraživanju u industrijama poput maloprodaje, turizma i financija. Uspješno je pomagala tvrtkama širom svijeta te bila spona između podataka i znanstvenog pristupa te ponašanja kupaca i marketinške strategije. U svojoj trenutnoj ulozi CX menadžera u Swiss Re Group, najvećoj globalnoj reosiguravajućoj tvrtki, ona pomaže vodećim igračima u financijskoj industriji u primjeni strategija korisničkog iskustva na temelju podataka.
Tajana je magistrirala i doktorirala na Sveučilištu Strathclyde (UK). Njezino se istraživanje usredotočilo na upotrebu digitalnih podataka za bolje razumijevanje kupaca i njihovog ponašanja, a njezin rad predstavljen je na vodećim konferencijama u tom području.
Kao i uvijek, studenti će imati priliku postavljati pitanja i razgovarati s gošćom te saznati sve što ih zanima “iz prve ruke”. Predavanje je otvoreno i za javnost. Iskoristite prilike koje Vam se nude!
Zoom dvorana: 8
Meeting ID: 884 286 4832
Meeting password: 963094