Novosti - Sve novosti

Sve novosti

EasyDNNNews

ANA MILIČEVIĆ - "VAŽNOST PROFILIRANJA KUPCA I VAŽNOST BRENDA ZA MALE I SREDNJE PODUZETNIKE"

10. studenog 2021. | Izdvojeno, Događanja

U petak, 12. studenog s početkom u 13:00h edukaciju na temu "Važnost profiliranja kupca i važnost brenda za male i srednje poduzetnike" održati će Ana Miličević.

O predavaču: Najrecentnije Ana je bila Senior Director Marketinga za Siggi's jogurte u Lactalisu, za američko tržište, sa sjedištem u New Yorku, NY/ Manchester, NH. Prije toga je za Lactalis i Danone vodila ključne brendove za američko tržište. U tehnološkom sektoru vodila je marketing svih Business Unita za vodeću kompaniju senzora i chipova za američko, i globalno tržište. Prethodno u Europi, za Procter & Gamble, vodila je marketinške i prodajne strategije za 5-9 europskih zemalja. MBA je zavrsila na Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Edukacija se održava preko Zoom platforme, a prijaviti se možeš preko poveznice.

Predavanje se održava u sklopu Svjetskog tjedna poduzetništva.

Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.).